پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 19 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

مامانی ودوتا عشق کوچولوش

من خوبم

1392/5/27 9:53
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ببخشید یه مدت دستم به نوشتن نمیره .البته به همه سر زدم.تو این مدت هم کار خاصی نکردم .کار خونه ورسیدگی به بچه ها .فقط سه شنبه گذشته مامان از مشهد اومد.وبچه ها خیلی خوشحال بودن .میگفتن خیلی خوب بوده مامانم دعای کمیل ونماز عید هم تو حرم بودن .روز 4 شنبه دایی بزرگم بابا بزرگ یلدا همه رو دعوت کرده بود برا شام.رفتیم از دیدن فامیل شاد شدیم.رروز پنجشنبه به رنگ کردن مو اختصاص دادم ولی درست هم سفیدیهامو نگرفت وچند تار سفید هنوز دارن خود نمایی میکنن.جمعه هم عروسی دعوت بودیم البته با دوستان شوهر اخه دختر یکی از همکارای شوهر عروس میشدخوش گذشت بخصوص برا بچه ها .بزرگترا هم به حرف وصحبت .شام خوردیم اومدیم خونه.بعدش هم لالا.الان هم مامانم زنگ زد گفت دارم میرم بیرون میایی منم از خدا خواسته .گفتم بیام خبری بدم دوستام نگرانم نشن .مرسی از همه شما عزیزام که به فکرم بودین وجویای احوالمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

الهام(مامان هلسا)
27 مرداد 92 12:48
ان شا الله همیشه شاد باشی و سلامت


مرسی خانمی
هدیه
27 مرداد 92 18:57
سلام عزیزم
انشالله همیشه به گردش و شادی
کاش من اونجا بودم تا موهاتون رو براتون رنگ میذاشتم
موهای مامانم رو هم من واسش رنگ میذارم، خودش که خوشش میاد تازه ادای این آرایشگرها رو هم درمیارم و رنگو ترکیبی میذارم روو موهاش


مرسی هدیه جونم.الهی کاش اینجا بودی من ترکیبی بلد نیستم کار کنم.
نرگس مامان طاها و تارا
30 مرداد 92 9:22
من اينقدر به تو گفتم عكس بزار ديگه خودم از رو رفتم باور كن


من با تموم وجودم شرمندتم مامان نرگس عزیزم.
ساقی
30 مرداد 92 15:08
سلام عزیزم . امان از این موهای سفید نمیذارن آدم هر رنگی که دوست داره انتخاب کنه . منم جمعه هفته ای که گذشت موهام رو دادم خاله ام برام رنگ کرد.
همش مهمونی و ددر بودین اونوقت میگی کار خاصی نکردم؟ تا باشه از این دورهمیا و خوشی ها. .مخصوصا برای بچه ها


ساقی گلم زود به زود بیا دلم برات تنگ میشه