پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 19 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

مامانی ودوتا عشق کوچولوش

بچه های من وروز مادر

1392/2/11 10:31
362 بازدید
اشتراک گذاری

8 سال و11 ماه پیش برای اولین بار که مادر شدم تازه به معنای واقعی کلمه مادر پی بردم.دیروز گل پسرم امیر علی در حالیکه دستشو رو دور گردن من حلقه کرده بود گفت مامان برای روز مادر برات چی بخرم گفتم عزیزم تو وخواهرت برام بهترین هدیه بودین ولی دیدم که یک کاغذ برداشته داره چیزی مینویسه .اما پرنیان خانم این چندروزه گرفتار سرما خوردگی از نوع شدید با ابریزش از بینی شدهسبزوالبته من دعا میکنم که به گوشش سرایت نکنه ومثل اون دفعه دچار عفونت گوش نشه وکارمون به خوردن دارو وگرفتن نوار گوش نکشه امیرجونم یه کاغذ بهم داده که روش برام چیزی نوشته وقتی خوندم خوشحال شدم نوشته;lمادرم تو همیشه به من کمک میکنی وقتی چیزی میخواهم برایم میخری وقتی ناراحت میشوم تو مرا در اغوش پر از مهربانیت میگیری ومی بوسی از تو برای همه چی ممنونم. اما امروز روز مادره باید بریم به دیدن مادرشوهرم  ویه کادو هم بهشون بدیم .مامانی بچه ها یعنی مامان من مسافرت هستن وامیر وپرنیان هم مرتب سراغ میگیرن که مامانی کی میایه .بخصوص پرنیان چون مرتب به مامانی سر میزده.امیرعلی بیشتر مشغول درس ومدرسه است وتمام عصرای اینجانب هم بارسیدگی به امور درسی پسری اختصاص یافته البته پسرگلم خودش کارهاشو انجام میده ولی من مرتب باید بهش سر بزنم وتشویقش کنمتشویقفعلا دیگه باید برم                      ولی از همین جا به تمام مادرای مهربون وخانمها میگم روزتون مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ماهان
11 اردیبهشت 92 10:44
عزيزم،، روزت مبارك ،،از شما دوست گلم دعوت ميكنم تو آمار وب ما شركت كنين تا انشالله با برآورد كادوهاي روز زن ،برنامه ريزي وسيعي براي روز مرد با همديگه انجام بديم كه شرمنده همسري جوناااااااااا نشيم ..هم اكنون نيازمند كامنت هاي سبزتان هستيم


مرسی روز شما هم مبارک.باشه حتما
شنای
11 اردیبهشت 92 16:33
ای جونم خدا حفظشون کنه
روزت مبارک عزیزم


مرسی گلم .روز شما هم مبارک
شیلا
13 اردیبهشت 92 11:50
وبلاگ موبارک


چقدر پسرت فهمیده است ماشالاه






مرسی شیلا جونم.از طرف امیر علی هم تشکر.