پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 19 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

مامانی ودوتا عشق کوچولوش

عیدتون مبارک

1392/4/3 16:54
487 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بلاخره این نت من وصل شد  واومدم دیگه. قبل از همه عیدتون مبارک .تو این مدت که نت قطع بود ازخونه مامان میاومدم کم وبیش بهتون سر میزدم.امیر علی کلاس نقاشی رو میره ودیگه راه افتاده طراحی میکنه استادش ازش خیلی راضی هست.میگه استعداد دارهمن خودم هم نقاشی خیلی دوست داشتم امانشد برم دنبالش حالا اگه خدا بخواد امیر رو تشویق میکنم بره دنبالش.کلاس های مدرسه هم اسمش رو نوشتم هم قران و بنیه علمی وهم خط ورباتیک هفته ای 3روز باید صبح ها بره تازه عصرشم کلاس فوتبال داره میگم مامانم فوتبال که میری دروازه بون نشو برو خط حمله یا دفاع  که کمی بدوی تا لاغر بشی.تو خونه که هست همش پای تیوی وکامپیوتره ودم یخچال منم همش حرص میخورم میترسم وزنش بالاتر بره همین الانم هم شکمش بزرگ شده همه بهم میگن مواظبش باش.حالا تا اینجا کلاسها رو خوب رفته چون با دوستش رامتین میره خوشحاله.انشالله تا اخر همینطور باشه.اما پرنیان خانم رو ثبت نام کردم مهد کودک تازه اینترنتی هم ثبت نام کردمش اینقده خوشحال که نگو پارسال که امیر میرفت مدرسه این بچه هم کیفشو بر میداشت میخواست بره مهد.از الان هم منتظر رفتن هست

مهد پرنیان همون مهدی هست که امیر میرفت الانم ایلیا پسر داداشم میره ما که ازش خیلی راضی هستیم خیلی منظمه واموزشش حرف نداره .این چند روزه یه تولد رفتیم که دوست امیر بود که چون مامانش هم با من دوست بود من ومامانم هم دعوت شدیم.بچه ها بهشون خیلی خوش گذشت پرنیان خانم هم طبق معمول لباسشون رو خودشون انتخاب کردن ودوتا گل سر خشمل زدن تو موهاشون. دیگه اتفاق خاصی نبوده.البته زندگی هرکس بالا وپایین هایی داره من بیشتر از بچه ها مینویسم بلاخره مشکلات هم هست اما من نمینویسم ازشون چون دلم میخواد وقتی بهم سر میزنین خوشحال از پیشم برین نه ناراحت  راستی تو این روز برا من وبچه هام دعا کنین که محتاج دعاهاتون هستیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

شیلا
4 تیر 92 12:43
وصل شدن نت موبارک
بیچاره امیر تو تابستونم اینهمه کلاس باید بره


مرسی شیلا جونم چکار کنم تو خونه هم خودشو چاق میکنه هم با پرنیان از خجالت هم در میان .پسر بچه است دیگه امروز رفته کلاس نقاشی
الهام(مامان هلسا)
4 تیر 92 13:42
خوب خدا رو شکر نت وصل شد
راستی اسم مهد پرنیان چیه؟
خوشحالم که سرگرمه امیر


اره وصل شد .وب مامان رو هم دیدم به سلامتی.از مهر میذارمش اختر.
ساقی
4 تیر 92 15:24
عزیزم چه کار خوبی کردی امیر رو می فرستی کلاس. خیلی براش خوبه .
پرنیان هم پس باید بره مهد. کدوم مهد می فرستیش؟ اختر یا مهرآیین؟


اره امیر سرگرم میشه.پرنیان رو میفرستم اختر انشالله از مهر.ولی چون تابستون گرمه میگم مریض میشه
نرگس مامان طاها و تارا
5 تیر 92 11:03
خوبي؟تولد امير جون مبارك باشه.نمي خواي عكس از اين فرشته هايت بزاري ببينيم؟


مرسی.چرا انشالله میذارم
یاسی
6 تیر 92 19:44
سلام عزیزم

خوب به سلامتی نت وصل شد

امیدوارم خودت و بچه ها خوب و سالم باشید


یاسی گلم انشالله توهم خوب باشی.
هدیه
7 تیر 92 23:50
سلام عزیزم
خدا رو شکر که نت وصل شد
کلاس نقاشی و خط عالیه، من خودم الان همش میگم کاش می رفتم، خیلی لازم میشه
یعنی خوشم میاد این پرنیان خانوم از همین الان انقد مستقل ِ، ماشالله
خدا حفظ شون کنه
براتون دعا می کنم عزیزم، انشالله همه ی مشکلات به بهترین شکل حل میشن و جاشون رو خوشی میگیره


هدیه جون مرسی بابت دعا.