پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 19 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

مامانی ودوتا عشق کوچولوش

تولد من

1392/4/22 16:33
420 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد منه اینکه چند ساله شدم شاید خیلی از دوستام بدونن.امروزاز خواب بیدار شدم اولین تلفن از طرف مامانم بود که تبریک گفت وبهم گفت کادوت پیش من محفوظه .همسری هم دیروز تبریک گفت پیشاپیش وهم امروز .اما امیر علی از کلاس که اومد بهم تبریک گفت ویکی از نقاشی های خوشگلش رو بهم داد.نقاشیش خیلی خوب شده اما پرنیان خانم یه بوس بزرگ ازمن گرفته.خدایا تورو شکر گذارم به خاطر همه چیز های خوب بهم دادی.اینم کیک تولدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

شنای
22 تیر 92 17:08
تولدت مبارک
امیدوارم همیشه سایه ات بالا سر بچه هات باشه و خوشبختیشون رو ببینی
تنت همیشه سالم باشه و با همسرت خوب و خوش باشی



مرسی گلم
هدیه
22 تیر 92 18:53
سلام عزیزدلم
تولدتون هزار هزار بار مبارک انشالله 130 سال زنده باشین و در کنار ِ عزیزانتون روزهای خوب و خوشی داشته باشین، روزها و شبهایی پر از خنده و تندرستی و خوشبختی


ممنون.انشالله شما هم سالم وسلامت باشین
فرنا
23 تیر 92 10:49
یه کیک خیلی خوش طعم
با چند تا شمع روشن
یکی به نیت تو یکی از طرف من
الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم
به خاطر و جودت به افتخار بودن

تولدت مبارك


مرسی خانمی
شیلا
23 تیر 92 14:03
به به بساط تولده
تولدت مبارک دوست خوبم ان شالله که صد و بیست سال زنده و شاد باشی


ممنون شیلا جونم.
پرستو از دبی
23 تیر 92 14:32
تولدت مبارک عززززززززززززززیزم




مرسی
عزیزم

الهام(مامان هلسا)
25 تیر 92 8:32
وای عزیز دلم متوجه نشدم.آخه چون وبلاگت توی بلاگفا نیست نمی تونم جزو آپ شده ها ببینمت.
تولدت مبارک عزیز دلم.ان شا الله صد و بیست سالگی ات رو جشن بگیریم

یه دسته گل ناقابل از طرف من[h مرسی دوست خوبم
الهام(مامان هلسا)
25 تیر 92 8:33
راستی ممنون از آدرس دکتر خوبی که دادی
می بوسمت عزیزم


خواهش میکنم عزیزم کاری نکردم.
ساقی
25 تیر 92 19:24
سلام عزیزم . وای من خیلی دیر دیدم . بهت خیلی تبریک می گم تولدت رو ! حالا به ما می گفتی چند سالته !!
ایشالا که 120 سال با خوشی و شادی تولد بگیری دوست خوبم .



سلام ساقی جون .فکر کنم برات یه دفعه نوشتم .مرسی
یاسی
26 تیر 92 17:15

تولدت مبارک عزیزم
ایشالله 120 ساله بشی و سایه ات بالای سر عزیزات باشه
وجودت از هجوم غصه آزاد
لبت خندان . تنت سالم . دلت شاد


مرسی یاسی جونم کجایی تو؟
مشکات زندگی
26 تیر 92 21:03
سلام گلم .تولدت با تاخیر مبارک .ان شاالله تو دنیا به هر چه دوست داری برسی. وعاقبت به خیر شوی. همیشه شاد وسلامت باشی عزیزم


مرسی دوست نازم
ساقی
28 تیر 92 12:42
سنی نداری که عزیز دلم . همچین گفتی وای.... که گفتم لابد 54 سالته !
هنوز یه گل از صد گلت نشکفته که !!!
آره یوگا که خیلی خوبه . البته شما با اون وزنت بری ورزش فکری بهتره ها ! منچ و مارو پله ای چیزی


ساقی جون یوگا رو برا ارامش میرم.چون همین استرسا باعث شده لاغر بمونم
الهام(مامان هلسا)
28 تیر 92 19:21
سلام عزیزم.نماز روزه هاتون قبول


ممنون
بتول(مامان جون هلسا)
31 تیر 92 15:13
با سلام و قبولی طاعات و عبادات



سلام به شما .ممنون برای سر زدن به من
غزال
3 مرداد 92 15:39
واااااااااااااااااای شرمنده دیر اومدم یه دنیا خجالت درسته با تاخیر اما تولدت مبارک عزیز دلم