پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 19 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

مامانی ودوتا عشق کوچولوش

همیشه باید شکر گذار خدا باشیم

1392/5/5 10:15
1,127 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اول ازهمه طاعات دوستای مهربونم قبول درگاه خدا .امشب شب عزیز قدره دوستای گلم شما که احیا نگه میدارین برا من وبچه هام دعا کنین .امیر علی دیگه این هفته کلاسهاش تموم شده ومشغول استراحت شده البته دو جلسه پشت هم کلاس فوتبال رو نرفته .داره تنبلی میکنه میگه مچ پام درد میگیره بالای زانوم درد میگیره .میدونه من به این موضوع حساسم.اخه حدود دوسال پیش امیر علی یکشب گفت پام درد میکنه  نه زمین خورده بود نه سابقه داشت یک کم پماد  زدم روش خوابید. اما فردا صبح بچه فلج شده بود نمیتونست از تختش بیاد پایینزنگ زدم به شوهرم چون بیرون بود که بیا امیر روببریم دکتر وزنگ زدم مامانم که بیاد کنار پرنیان اونموقع اسالش بود .بردیمش بیمارستان باهنر سریع عکس نوشتن گرفتیم دکتر گفت شاید عفونت لگن داشته باشه عکسهارو دید گفت چیزی نیس.اما امیر نمیتونست راه بره عصر هم بردمش دکتر .ازمایش نوشت وگفت باید تو کشش پاش باشه.شب گذاشتیم توکشش بهتر شد .چندتا دکتر دیگه هم بردم.ولی دلم طاقت نیورد. مامانم رفته بود تهران منم دست دوتا بچه رو گرفتم بردم تهران اونجا پیش دکتر خورسندی بردم .که گفت خداروشکر چیزی نیست.خیلی خداروشکر کردم وخوشحال شدم.توی این هفته با کلاسهای امیر مشغول بودیم وکارهای پرنیان خانم .یک کشوی اختصاصی بهش دادم برای گیره ها وزیور الاتشون نمیدونین چقدر مرتبه .محال بهم ریخته باشه.یک مدتی هم هست میگه گوشهاموسوراخ کنین .من دلم میخواد ولی همسری میفرماین زوده دردش میگیره.

داداش من ویلون میزنه امیر علی هم میگه من میخوام بزنم میگم مامانم توباید بری کلاس نت یاد بگیری ولکن نیس.میترسم بره ولی ادامه نده.دوستای کرمانی  جای خوب برا اموزش موسیقی سراغ دارین ؟ دیشب با خانواده رفتیم بیرون میخواستم مامان وبابا  رو دعوت کنم شام .بتونم یکم از خجالت کارهایی که برامون میکنم در بیام رفتیم رستوران هفت اشیان خیلی خوب بود محیطش جمع وجور بود موسیقی داشتوشامش خوب بود نرخاش هم خوب بود.جاش تو هفت باغه نزدیک باشگاه اسب سواری.تازه هم بازشده.دیشب مسابقه برا زوجهای جوون داشت که اونهم خیلی جالب بود.امیرعلی جان که اصلا از جاشون تکون نخوردن .میترسم وزنش بره بالا.دیگه باید برم براهمتون دعا میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

هدیه
5 مرداد 92 12:13
خدا رو شکر که مشکل پا دردش جدی نبود... واسه بچه هایی که توو سن ِ رشد هستن از این پا دردها پیش میاد ولی کار خوبی کردید که بردینش دکتر، خیالتون راحت شد
کلاس ِ موسیقی هم که من شدیداً طرفدارشم، یعنی اگه خودم یه روزی بچه دار شدم حتماً می فرستمش، فقط اینکه ببینید خودش به چه سازی علاقه داره و یا توو چه سازی استعداد داره
قربون ِ پرنیان خانوم که انقد مرتبه، ماشالله خب دخترمون دلش میخواد گوشواره بذاره، چرا درکش نمی کنید؟!


خوبی هدیه گلم اگه بدونی اون سال بهم چی گذشت.یه بچه بغل یکی هم دستش تو دستم رفتم تهرون تنهایی.منم دوس دارم گوشواره بکنه گوشش .
نوشین مامان هستی
6 مرداد 92 0:14
طاعاتتون قبول عزیزم


خوش اومدی نوشین جان.نماز وروزه های شما همقبول
شنای
7 مرداد 92 11:15
ای جانم دختر
عزیزم مگه تو بچگی گوشش رو سوراخ نکردی؟
زیاد درد نداره دردش یه لحظه است فقط حواست باشه ادم کاربلدی باشه
من سوارخ دوم گوشم رو چندین سال پیش رفتم پیش یک دکتر یکم از سوراخ افتاده بود رو غضروف گوش باورت نمیشه ولی من تا 3 ماه عفونت شدید داشتم و سوراخ گوشم باد کرده بود تا 2 سال هم درد داشت
به غلط کردن افتاده بودم ولی دوستم رفت پیش یک تزریقاتی و به راحتی سوراخ کرد تا یک هفته هم درست درست شد
چقدر من توی این کامنت سوراخ سوراخ کردم


راست میگی باید کار بلد باشن میدونی من حدود 20 سال پیش گوشم رو سوراخ کردم و به محض اینکه گوشواره میاندازم گوشم درد میکنه وورم وعفونت حیران موندم چه کنم
الهام(مامان هلسا)
9 مرداد 92 9:29
سلام عزیزم
چه خوب.باشگاه اسب سواری رو دیدم ولی اونجا رو نه
ایشالله قسمت بشه می ریم
برا موسیقی آموزشگاه کامکار خیلی معروفه.آدرسش فک کنم اول 24 آذره .بازم دقیق نمی دونم.آخه من خیلی دلم می خواد هلسا رو ببرم و هلسا هم علاقه داره.برادر شوهر خودمم استاده ولی الان مدیر کل استانداریه و سرش شلوغه و تدریس رو گذاشته کنار.شوهرم مخالفه.می گه روح بچه از حالت معنویش با آهنگ و موسیقی جدا میشه


منم خیلی دوست دارم بره موسیقی .به نظر من اگر پایه تربیتی بچه درست گذاشته بشه هیچی بعدا نمیتونه تغییرش بده.
مامان محراب و مليكا
9 مرداد 92 12:28
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
بتول مامان جون هلسا
10 مرداد 92 11:43
سلام عزیز دلم التماس دعا گفتی باور کن هر سه شب احیا شماودو عشق کوچولوتو یاد کردم امیدوارم که درد و غم و ناراحتی از خونتون بیرون بره به جاش شادی و سلامتی و طول عمر وارد خونه تون بشه .منم از شما التماس دعا دارم


مرسی بتول خانم.یک دنیا ممنون.منم برای شما وخانواده تان دعا کردم.خدا همیشه یار ویاورتان باشه.
مامان گلی
13 مرداد 92 11:13
سلام مامانی.
وای چقدر بد شد.خداروشکر امیر جون چیزیش نشد.منم باشم دست و پامو گم میکنم
.نماز روزه هاتم قبوا درگاه حق
والا من کرمانی نیستم وگرنه خوشحال میشدم کمکت میکردم.
نمیخوای یه عکس از بچه های ماهت بزاری
منتظر عکسشونم خوب


ممنون مامان گلی جونم.ازطزف من دوتا عروسک روببوس .چشم
بتول(مامان جون هلسا)
13 مرداد 92 17:59
سلام عزیزم نماز وروزاتون قبول ممنونم از اینکه حالمو پرسیدین خدا را شکر بد نیستم فقط چند روزه چشام قرمز شده ودرد داره کمتر میتونم با لپ تاب کار کنم دیگه پیریو هزار عیب شرعی. نور چشمی هارو ببوس. خدا نگهدارت


وای خدا بد نده.انشالله بهتر باشین