پرنیانپرنیان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 19 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

مامانی ودوتا عشق کوچولوش

نت

1392/3/13 19:27
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ایندفعه دیگه تنبلی نیس نت خونه قطعه منم سرگرم بچه ها هستم انشالله در اولین فرصت وصلش میکنم.امیر علی وپرنیان خوبن امیر داره کلاس نقاشی میره وخیلی عشق میکنه با نقاشی کشیدن.احتمالا کلاس ریاضی هم بذارمش.پرنیان خانم مشغول بازی میباشن. کفش پاشنه بلند پوشیدن پیراهن خشگلی هم پوشیده برا خودش میچرخه.راستی من الان خونه مامانی هستم دارم اینو مینویسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

شیلا
13 خرداد 92 21:59
حدس زدم نتت قطع باشه
زودی وصلش کن خو


اره شیلا انشالله مشکلش حل شد وصلش میکنم .
الهام(مامان هلسا)
13 خرداد 92 23:06
ان شا الله همیشه شاد و سالم باشین


مرسی گلم
شنای
14 خرداد 92 13:02
اشکالی نداره عزیزم سرت به خوشی گرم باشه کافی


شنای عزیزم انشالله تو هم خوب باشی
هدیه
14 خرداد 92 16:39
سلام خانومم
انشالله نت ِ خونه زودی وصل شه
مواظب خودتون باشید


مرسی هدیه جون از خونه مامان میایم پیشتون فعلا تو هم مواظب خودت باش
شنای
19 خرداد 92 16:00
یعنی عاشق اینم روی دختر بچه هی لباس امتحان کنی وقتی کوچولو لباس هاس لختی پختی بپوشونیش
دلم بچه خواست


اره من دوست دارم لباس خشمل بپوشن انشالله یه دخمل ناز خدا بهت بده
مامان گلی
21 خرداد 92 16:12
سلام مامانی
دقیقا مثل ما.البته ما درحال اسباب کشی هستیم.
همسری گفت منزل جدید 3ماهه نت بخریم
الان با گوشی اومدم.
وای فدای دخمل نازت.
یه عکس ازشون نزاشتی که.ماهم روی ماهشونو ببینیم دیگه


انشالله به خوبی وخوشی جا به جا بشین.عکسم میذارم